Finas prima liv

Finas prima liv

onsdag 11 januari 2012

Igång igen!

Mycket mat och lite träning har det varit både på bloggen och i mitt liv ett tag nu.

Men idag var det äntligen dags för vårens första morgonträning med tjejerna på Blue water. Det är underbart att känna hur kroppen går på högvarv efteråt, men samtidigt är avslappnad, hur hungern ökar, men sötsuget försvinner. I morgon kommer jag ha en helt sjuk träningsvärk och det ser jag fram emot; det är ju liksom ett skönt kvitto på att jag är på väg igång igen. För nu jäklar!

Att trängas på gymmet i januari lockar inte alls, så jag hoppas på att knäet ska ha trilskats klart nu så att jag kan springa igen. Måste testa! En vår utan löpning? Finns inte.

Idag intervjuade jag en familj som håller på med dragkamp. Det verkar faktiskt riktigt kul och det är ju även lite hett nu i och med military fitness-hajpen som råder. Och tänk vad härligt att alltid träna utomhus. Jag kanske skulle testa ändå..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar