Finas prima liv

Finas prima liv

söndag 20 april 2014

Titta vad påskharen kom med!

Tänk, påskharen hittade till mig också!

Nya, schysst och supersköna kompressionstights! Kan inte vänta på att få testa dem skarpt!

En envis influensa under mars och träningen har fått ligga på is sen dess. Sjukt rastlös... Nu är jag taggad till tusen att få komma igång igen. Och sen 19 grader idag och strålande sol: Det är som att terrängspåret ropar på mig! Men först några pass på gymmet för att fixa till musklerna igen, sen får jag se om det funkar att springa.

Funderar på att testa barfotalöpning. Låter helt galet, men samtidigt logiskt: inte lika hårda stötar när man landar på mitt- och framfoten istället för på hälen och därmed skonsammare för knän och rygg. Jag är supernyfiken, så jag måste lära mig tekniken och testa! Tar mer än gärna emot tips och erfarenheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar