Finas prima liv

Finas prima liv

torsdag 10 mars 2011

2011

Idag läste jag mitt årshoroskop. Jag läser inte horoskop speciellt ofta, men ibland kan jag inte låta bli, för jag är attans så nyfiken! Och på vårdcentralen brukar det ju finnas tid att läsa både ett och flera i alla sönderbläddrade tidningar från förra året. Så var det även idag.

Jag vet att man inte ska läsa gamla horoskop, men det borde väl vara okej att läsa om mitt 2011 i början på mars, tänkte jag och började läsa.

Och ah! Årets två första månader har varit alldeles precis som det stod i horoskopet. Kusligt precis så.

Stämmer resten så kommer jag att få ett fint 2011 med tur i spel. Och någorlunda tur i kärlek, men jag kommer att ställa helt nya krav på min partner i höst. Det här kan bli intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar