Finas prima liv

Finas prima liv

fredag 13 maj 2011

Nice


















Bara timmar innan vår efterlängtade tjejresa till Nice så började minstingen att kräkas. Han som har klarat sina första två år utan en enda kräksjuka skulle drabbas just då. Så jäkla typiskt...

Istället för att packa började jag kolla avbeställningsskyddet, säker på att jag skulle gå samma öde till mötes. Det var lite väl spännande för min smak, men jag slapp i alla fall min resfeber och fick en värdefull heldag med lillgrabben, som var på sitt allra bästa och busigaste humör. Det blev en toppendag - utan fler offer.

Alla är friska och jag är i Nice! Shoppar, strosar runt i gamla stan, bränner axlarna i solen (för det hör ju till), kollar in lyxbåtarna och smuttar vin på uteserveringarna. I gott sällskap. Bättre kan det knappast bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar