Finas prima liv

Finas prima liv

fredag 20 maj 2011

What a day!

Jag började den här dagen där jag avslutade gårdagen. Med migrän. Efter viss tvekan, så åkte jag ändå iväg på vårens sista företagarfrukost, med Lokaltidningen STO som värd. Trevligt som vanligt och kul att träffa folk!

Därefter kom jag hem till kontoret, men bytte snabbt fokus och gick istället mot förrådet och köksskåpen som behövde rensas och arrangeras om. Jag vet... Man inte ska ha sitt kontor hemma.

Bra och färdigt blev det i alla fall i skåpen, så nu är det bara för mannen att ställa in den där vinkylen som han har lovat mig. Jag har gjort mitt för att snabba på!

Färdigt blev det mirakulöst nog även på jobbet, för nu är klockan till och med bara lunch och jag har precis lämnat fyra texter, samt har fått in en ny beställning. Energin flödar! Så det kanske inte är så dumt med kontor hemma trots allt.

För här står ju min även min älskade kaffemaskin, som förvisso inte tar mig genom dagen, men som definitivt hjälper till att göra den bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar