Finas prima liv

Finas prima liv

fredag 26 augusti 2011

Skam den som ger sig!

Idag borde jag ha korkat upp den här. Men förlovningsdag och detox rimmar illa. Och skam den som ger upp! Nä, det finns inte på världskartan. Heja, heja!!

När vi ändå är inne på samma tema så måste jag berätta om när min bästa tjejkompis ringde igår och bjöd in mig på tjejsnack och vin ikväll.

E: – Så då förstår jag att det inte blir någon vinkväll då?
jag: – Nä, men jag kommer gärna ändå. Jag tar med en bar och en påse morötter.
E: – Vad dricker du då?
jag: – Eh...vatten.
E: – Ingen dip heller?

Jag vet, jag är helt knäpp i huvudet som gör det här. Men visst är det härligt att känna att man fixar det. Inget slår den kicken!

Kompisen lovade att bjuda på morots- OCH gurkstavar. Vilken pärla till vän jag har. Så ikväll blir det välbehövlig tjejkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar