Finas prima liv

Finas prima liv

onsdag 10 augusti 2011

Röda gummistövlar - är inte det allas dröm?

Hej nya gummistövlar! Som jag har längtat efter ett par färgglada stövlar. Jag kan inte ens minnas när jag ägde ett par gummistövlar senast. Troligtvis var det någon gång på lågstadiet, så nu var det dags igen. Visst är de underbara! Hunter original gloss heter modellen.

I veckan får det bli en tur i svampskogen igen. För jag tänker inte bara ha dem på stan. Det är ju trots allt gummistövlar och de ska användas ordentligt tycker jag. Även på asfalt alltså.

Hunters snygga fleecesockor har jag också, med kant som man viker över stövelskaftet, så att jag kan använda dem precis hela tiden. De blir fina här på västkusten i november när det blåser och regnar horisontellt. Då lovar jag att inte klaga – jag har ju mina röda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar